Îmi cunosc copilul?

imi-cunosc-copilul

PROGRAM:
•Deschiderea activităţii;
•Prezentarea temei: „Îmi cunosc copilul?”
•Chestionar pentru părinţi: „Ce fel de copil am?” (Activitate individuală)
•Chestionar pentru copii: „Ce fel de copil sunt?” (Este acelaşi chestionar, dar adresat copiilor)
•Chestionar pentru părinţi ~ Investigarea relaţiei şcoală – familie ~
•(Interpretarea rezultatelor va fi făcută într-o activitate ulterioară.)

ACTIVITATE FRONTALĂ:
•Analiza şi interpretarea celor două chestionare pentru a constata dacă şi în ce proporţie îşi cunosc părinţii proprii copii. Sunt 27 de întrebări.
•Rezultatele chestionarelor: „Îmi cunosc copilul?”:
•într-o mică măsură (0-9 răspunsuri identice) = 2 părinţi;
•relativ bine (10-18 răspunsuri identice) = 12 părinţi;
•bine, chiar foarte bine (19-27 răspunsuri identice) = 4 părinţi

ACTIVITATE PE GRUPE (părinţii lucrează pe planşe, apoi un raportor prezintă rezultatele, care vor fi completate de către părinţii celorlalte grupe)
•Copilul meu, dacă a făcut ceva rău, nu este rău, pentru că…
•În loc de NU POT sau NU… îi spun copilului meu …
•Cum pot deveni un părinte mai bun?
•Cum îl pot ajuta să se dezvolte?
•Cum aţi dori să fie profesorul copilului dumneavoastră?

Îmi cunosc copilul? <<<<<< VEZI AICI

Prof. Camelia Radulescu

profesor coordonator

Voteaza Scoala Ploiesti

2 voturi

Şcoala Gimnazială „Sfântul Vasile” Ploieşti | Bulevardul Republicii nr.145 ACASA

Menu





Google+
Pagini Romania - Web Design
Gilda Schindler
PROFESOR COORDONATOR

PUBLICITATE








Jocuri